W ostatnim czasie biura paszportowe w całej Polsce są bardziej oblężone niż zazwyczaj, szczególnie od końca lutego 2022. Napięta sytuacja na Ukrainie przypomniała wielu osobom o tym, że warto mieć ważny paszpor...
W trwającym od 15 lutego naborze hodowcy loch i prosiąt, których gospodarstwa zagrożone są utratą płynności finansowej w związku z ograniczeniami na rynku rolnym spowodowanymi epidemią COVID-19, złożyli do ARiM...
Informacje dla uchodźców wojennych z Ukrainy, którzy przekroczyli granicę Polski. Ulotka ma ułatwić uchodźcom funkcjonowanie w pierwszych godzinach i dniach pobytu w naszym kraju. Kancelaria Prez...
Starostwo Powiatowe w Sochaczewie poszukuje wolontariuszy, znających język ukraiński i komunikatywnie język polski. Zapraszamy do kontaktu z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sochaczewie: ...
Każdy, kto w obecnej, wyjątkowo trudnej sytuacji spowodowanej inwazją Rosji na Ukrainę i pogłębiającym się w jej wyniku kryzysem humanitarnym pragnie pomóc ludności Ukraińskiej POWINIEN WIEDZIEĆ: Pomagać, ...
Cztery miesiące temu został przekazany plac firmie MODERNDOM s.c. ze Skierniewic, która to wygrała przetarg na rozbudowę i przebudowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Chodakowie. Firma aktualnie pracuje n...
Drodzy Mieszkańcy Powiatu Sochaczewskiego Docierają do nas liczne sygnały z Państwa strony o chęci niesienia pomocy narodowi ukraińskiemu. Bardzo dziękujemy za te wspaniałe odruchy serca, za wszystkie inicjatywy, kt&...
Informujemy, iż również w siedzibie urzędu Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ul. marsz. J. Piłsudskiego - codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 aż do odwołania, trwa zbiórka dar&...
Przed nami X Ogólnopolski Konkurs Plastyczny im. Władysława Ślewińskiego pod patronatem Prezydenta RP Andrzeja Dudy. Termin zgłaszania prac mija 30 kwietnia br. W imieniu organizatorów zapraszamy do udz...
W czwartek, 10 marca 2022 r. o godz. 12.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sochaczewie ul. Piłsudskiego 65 odbędzie się XXXI sesja Rady Powiatu w Sochaczewie. z proponowanym porządkiem obrad: 1. Otwarc...