starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa

21-02-2012 09:23

A A A
Spotkanie Powiatowej Komisji Porządku i Bezpieczeństwa pod kierownictwem starosty Tadeusza Korysia odbyło się 17 lutego br. w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie. Komisja, która w oparciu o roczny plan pracy zajmuje się w głównej mierze zapewnieniem warunków odpowiednich dla realizacji wszystkich przyjętych celów i zadań antykryzysowych omówiła koordynację i współdziałanie wszystkich powiatowych służb, inspekcji straży i administracji w zakresie wymiany i przekazywania koniecznych informacji i decyzji oraz sposobów działania.

Na ostatnim spotkaniu obecni byli starosta Tadeusz Koryś jako przewodniczący Komisji, wicestarosta Janusz Ciura jako zastępca przewodniczącego oraz członkowie komisji: Tadeusz Przywoźny Przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego Rady Powiatu, Paweł Dubielecki naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego oraz podkom. Adam Supeł z-ca naczelnika Wydziału Prewencji z KPP w Sochaczewie, Wiesław Gorzki St. specjalista ds. Kontrolno Rozpoznawczych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sochaczewie oraz Tadeusz Jaworski, dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych Starostwa Powiatowego w Sochaczewie oraz Przemysław Zieliński pracownik tegoż wydziału.

Podczas posiedzenia w oparciu o coroczny plan pracy zajęto się w głównej mierze analizą i
oceną kierunków działania Komisji na podstawie sprawozdania z działalności „Komisji” w 2011 roku, a także zapewnieniem warunków odpowiednich dla realizacji wszystkich przyjętych celów i zadań antykryzysowych, omówiono koordynację i współdziałanie wszystkich służb, inspekcji straży i administracji w zakresie wymiany i przekazywania koniecznych informacji i decyzji oraz sposobów działania. Jednogłosnie i bez zastrzeżeń zatwierdzono nowy Plan Komisji Bezpieczeństwa i Porządku na 2012 rok, a także dokonano analizy sprawozdań powiatowych słuzb straży pożarnej oraz policji. Temat oceny zagrożeń obywateli na terenie powiatu oraz zapobieganie przestępczości a także porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli to jedne z głównych poruszanych zagadnienień działaności Komisji. Nie zabrakło również analizy współdziałania jednostek dbających o bezpieczeństwo obywateli z organizacyjnymi wykonującymi na terenie powiatu zadania z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli. W trakcie posiedzenia Komisji poruszono również temat dotyczący zbiżających się Mistrzostw Europy 2012. W tym celu zostały podjęte działania mające na celu włączenie się w proces przygotowawczy zapewniający społeczeństu bezpieczeństwo w trakcie Mistrzostw Europy. Podjęto decyzję o zebraniu informacji dotyczącej możliwości zakwaterowania ewentualnych gości przybywających na mistrzostwa, kibiców, dziennikarzy itp. Komisja ma za zadanie wystosować zapytania dotyczące ilości i możliwości naszych lokalnych hoteli, pensjonatów i jednostek agroturystycznych w celu zebrania bazy noclegowej i informacji niezbędnych do przygotowania planu zabezpieczeń oraz możliwości przemieszcznia się gości. Kolejne posiedzenie zaplanowano na drugi kwartał tego roku.



ZOBACZ GALERIE