Konkurs na dyrektora ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
12-03-2012 10:08
A
A
A
Zarząd Powiatu w Sochaczewie, działając na podstawie § 9 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 roku w sprawie przeprowadzenia konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz. U. z 2012 roku, poz.182) ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora w Zespole Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, z siedzibą przy ul. Batalionów Chłopskich 3/7, 96 – 500 Sochaczew.
Konkurs zostanie przeprowadzony w oparciu o rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 roku w sprawie przeprowadzenia konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz.U. z 2012 roku, poz.182), art. 46 ust.2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej i w oparciu o regulamin komisji konkursowej.
1. Kandydaci na to stanowisko winni spełniać następujące wymagania kwalifikacyjne:
1) posiadać wykształcenie wyższe,
2) posiadać wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika,
3) posiadać co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy,
4) nie mogą być prawomocnie skazani za przestępstwa popełnione umyślnie.
2. Kandydaci zgłaszający się do konkursu winni złożyć:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
2) dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska,
3) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
4) dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy, wskazany w ogłoszeniu o konkursie – świadectwo pracy (w razie gdy stosunek pracy został rozwiązany lub wygasł) lub zaświadczenie o zatrudnieniu wystawione przez pracodawcę (w razie, gdy stosunek pracy nadal trwa).
5) inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
6) zaświadczenie o niekaralności,
7) podpisane oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora.
Dokumenty przedłożone przez kandydata w kserokopiach powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem urzędowo lub notarialnie.
Dokumenty należy składać osobiście albo przesłać w zaklejonych kopertach z napisem „Konkurs na stanowisko dyrektora w Zespole Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chłopskich 3/7” w terminie 30 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Sochaczewie na adres ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew (decyduje data wpływu).
Na kopercie kandydat obowiązany jest umieścić swoje imię i nazwisko oraz adres i numer telefonu kontaktowego.
Przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatów – to 40 dni od dnia ukazania się ogłoszenia o konkursie.
O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Kandydaci maja możliwość zapoznania się ze statutem oraz sytuacją finansową i organizacyjną Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie.
Osobą upoważnioną przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie do kontaktu w tej kwestii jest Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie.