starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Zapisz się przez e-mail

26-06-2012 11:42

A A A
Odpowiadając na liczne prośby pacjentów o dotyczące rejestracji do poradni specjalistycznych drogą e-mailową, Dyrekcja sochaczewskiego Szpitala przygotowała taką możliwość. Od kilku dni pisząc na adres rejestracja@szpitalsochaczew.pl można zapisać się do wybranego lekarza.

Szpital prowadzi prace mające doprowadzić do wprowadzenia elektronicznego systemu rejestracji pacjentów. Już teraz jednak można zapisać się na wizytę za pomocą e-maila. W tym celu należy napisać na adres rejestracja@szpitalsochaczew.pl i podać następujące dane:
· imię i nazwisko oraz PESEL Pacjenta,
· adres miejsca zamieszkania,
· nazwę Poradni (chcąc zarejestrować pacjenta do konkretnego lekarza z danej Poradni należy dodatkowo wpisać jego nazwisko),
· czy jest to wizyta pierwszorazowa, czy kontynuacja leczenia,
· numer telefonu kontaktowego w razie zmiany terminu wizyty,
· formę przekazania informacji zwrotnej o zarejestrowaniu pacjenta:
e-mail, telefonicznie, sms.

- W ciągu trzech dni roboczych od daty otrzymania maila pacjenci otrzymają odpowiedź w wybranej przez siebie formie. Otrzymanie odpowiedzi jest równoznaczne z zarejestrowaniem pacjenta do lekarza. Mamy nadzieję, że taka możliwość usprawni proces rejestracji i doprowadzi do zmniejszenia kolejek pod „okienkiem” – mówi Agnieszka Jaczyńska, kierownik Działu Obsługi Klienta. – Bardzo prosimy przy tej okazji pacjentów, którzy zgłoszą się drogę elektroniczną, o niedzwonienie do rejestracji w celu potwierdzenia wizyty. Jeśli otrzymają Państwo od nas odpowiedź, to znaczy, że zapis jest dokonany. Jednocześnie przypominam, że pacjenci z wyznaczonym terminem wizyty nie muszą już podchodzić do stanowiska rejestracyjnego, a powinni skierować się bezpośrednio do poradni lub poczekalni. Tylko jeśli jest to wizyta pierwszorazowa, należy podejść do okienka aby założyć kartotekę. Do lekarza przychodźmy nie wcześniej niż 30 minut przed wyznaczoną godziną wizyty.
Rejestrując się elektronicznie można zapisać się tylko na jedną wizytę w jednej poradni. Dopiero po konsultacji lekarskiej wyznacza się w miarę potrzeby kolejną wizytę.
Lekarze i obsługa apelują przy tej okazji, aby osoba, która ma wyznaczoną datę wizyty a nie może w danym terminie pojawić się w poradni, poinformowała o tym rejestrację telefonicznie lub osobiście. Odwołując wizytę można jednocześnie zapisać się na inny termin. Inni pacjenci także czekają i w tym czasie mogliby skorzystać z porady lekarskiej.