starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Jak wybrać właściwego organizatora turystyki wyjazdowej?

11-07-2012 12:48

A A A
Ogłoszenie upadłości przez Sky Club spowodowało ogólnopolską, medialną debatę na temat kondycji polskich organizatorów turystyki wyjazdowej oraz sposobów zabezpieczania turystów przed takimi przypadkami. Śledząc bardzo uważnie wypowiedzi na ten temat, niezależnie od słusznych i emocjonalnych racji poszkodowanych turystów, zapomina się, że mamy w Polsce zarejestrowanych ok. 3400 organizatorów turystyki, którzy sumiennie realizują zagraniczne i krajowe wyjazdy turystyczne.

Jaka jest ich kondycja?
Czy można lepiej zabezpieczyć klientów przed tego typu przypadkami, jak ten ostatni?

Pojawia się wiele publikacji poruszających tę tematykę. Najczęściej są to materiały pisane ad hoc, bardziej na potrzeby czytelników czy odbiorców mediów, bez pogłębiania problematyki związanej z prowadzeniem turystyki wyjazdowej. Skutki takiej niemerytorycznej komunikacji ponoszą klienci, biura podróży i touroperatorzy.

Potrzebna jest otwarta i kompetentna debata na temat kondycji polskich biur podróży oraz przyszłości organizacji turystyki wyjazdowej.

Po konsultacjach z Izbą Turystyki RP, Polską Izbą Turystyki, Polskim Związkiem Organizatorów Turystyki, Ogólnopolskim Stowarzyszeniem Agentów Turystycznych OSAT i Warszawską Izbą Turystyki, po których otrzymaliśmy potwierdzenie współudziału w tej debacie, zapraszamy na spotkanie, podczas którego przedstawiciele samorządu gospodarczego i touroperatorzy odpowiedzą na te i inne pytania czy wątpliwości.

Zaproszenie otrzymują touroperatorzy, urzędy centralne odpowiedzialne za realizację ustawy o usługach turystycznych, urzędy marszałkowskie, przedstawicielstwa narodowych organizacji turystyki reprezentowanych w Polsce, banki, towarzystwa ubezpieczeniowe oraz przedstawiciele mediów.

Debata odbędzie się:

w dn. 20.07. br. od godz. 11.00.

w Hotelu Gromada "Dom Chłopa", Pl. Powstańców Warszawy 2 w Warszawie.

Zainteresowanych udziałem w tym spotkaniu serdecznie zapraszamy.

Ze względów organizacyjnych uprzejmie prosimy o akredytację:

http://touroperator.biuroprasowe.org/formularze/akredytacja/

Dodatkowych informacji udziela,

Katarzyna Sidoryk, sidoryk@ttg.com.pl, 22 22 45 801