starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Sesja powiatowa w Młodzieszynie

26-05-2008 10:41

A A A
W najbliższy piątek, 30 maja o godz. 12.00 odbędzie się XXIII Sesja Rady Powiatu w Sochaczewie. Tym razem miejscem spotkania radnych będzie budynek przyszłej siedziby Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad
2. Przyjęcie porządku obrad
3. Przyjęcie protokołu z XXII sesji
4. Informacja o funkcjonowaniu placówek opieki społecznej prowadzonych przez powiat sochaczewski
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) Przyjęcie programu z zakresu pomocy społecznej
b) Ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego i uzgodnienia wartości jednego punktu dla sporządzenia tabeli miesięcznych kwot wynagrodzenia zasadniczego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie
c) Zatwierdzenie rocznego sprawozdania finansowego Zespołu Opieki Zdrowotnej – Szpitala Powiatowego w Sochaczewie za okres 01.01.2007 r. – 31.12.2007 r.
d) Zmian w budżecie powiatu na 2008 rok
6. Informacje z prac Zarządu Powiatu między sesjami
7. Informacje przewodniczącego rady o działaniach podjętych od ostatniej sesji
8. Interpelacje i zapytania radnych
9. Wnioski i oświadczenia radnych
10. Sprawy różne
11. Zakończenie obrad
Zapraszamy serdecznie