25 marca - sesja Rady Powiatu
18-03-2013 12:17
A
A
A
XXI obrady sesji Rady Powiatu w Sochaczewie odbędą się w 25 marca 2013 roku o godz. 14.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sochaczewie ul. Piłsudskiego 65 z proponowanym porządkiem obrad:
1. Otwarcie Obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XX sesji.
4. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmiany Uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Sochaczewskiego na lata 2012-2032;
b) zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Sochaczewskiego na rok 2013;
c) określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2013 roku;
d) realizacji przez Samorząd Powiatu Sochaczewskiego programu ,,Aktywny samorząd”,
e) zmiany nazwy powiatowej jednostki organizacyjnej i nadania jej statusu;
f) wyrażenia zgody na realizację w partnerstwie z Gminą Rybno przedsięwzięcia pn. ,,Przebudowa trasy autobusu szkolnego dowożącego dzieci do Zespołu Szkół w Rybnie i do zespołu Szkół Specjalnych w Erminowie” dofinansowanego ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych;
g) zmiany uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji niepublicznym szkołom o uprawnieniach szkół publicznych i placówkom oświatowym funkcjonującym na terenie Powiatu Sochaczewskiego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania;
5. Przedstawienie sprawozdania za rok 2012 z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzących przez Powiat Sochaczewski.
6. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Powiatu Sochaczewskiego z organizacjami pozarządowymi za rok 2012.
7. Informacja o sytuacji na rynku pracy w powiecie sochaczewskim za 2012 rok.
8. Przedstawienie sprawozdań z działalności stałych komisji Rady Powiatu w 2012 roku.
9. Sprawozdanie Starosty Sochaczewskiego z działalności ,,Komisji Bezpieczeństwa i Porządku” w roku 2012.
10. Informacje z prac Zarządu powiatu między sesjami.
11. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podjętych od ostatniej Sesji.
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Wnioski i oświadczenia radnych.
14. Sprawy różne.
15. Zakończenie obrad.