starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Zaproszenie na Sesję Rady Powiatu

18-09-2008 09:35

A A A
W najbliższy wtorek, 23. września odbędzie się kolejna, XXVI sesja Rady Powiatu w Sochaczewie. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na obrady do sali gimnastycznej Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie, ul. Piłsudskiego 63.

A porządek obrad będzie następujący:
1. Otwarcie obrad
2. Przyjęcie porządku obrad
3. Przyjęcie protokołu z XXV sesji
4. Informacja o przebiegu wykonania budżetu powiatu sochaczewskiego za okres od 01.01.2008 r. do 30.06.2008 r.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
a).zmian w budżecie powiatu na 2008 rok
b).projektu Zespołu Opieki Zdrowotnej „Szpital Powiatowy” w Sochaczewie „Rozbudowa i doposażenie oddziału ratunkowego i zakładu diagnostyki obrazowej na potrzeby ratownictwa medycznego w Sochaczewie.
6. Informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu od 15 kwietnia 2008 r. do 11 lipca 2008 r.
7. Informacje o sytuacji na rynku pracy w powiecie sochaczewskim w I półroczu 2008 r.
8. Informacje z prac Zarządu Powiatu między sesjami.
9. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podjętych od ostatniej sesji
10. Interpelacje i zapytania radnych
11. Wnioski i oświadczenia radnych
12. Sprawy różne
13. Zakończenie obrad