Obradował Zarząd Powiatu
10-02-2004 14:56
A
A
A
Obradował Zarząd Powiatu
* Zarząd w dniu 5 lutego przychylił się do wniosków komisji Rady Powiatu, wprowadzając do projektu budżetu powiatu na 2004 rok autopoprawki, które polegają na przeniesieniach środków finansowych nie powodując zwiększenia wydatków. Przesunięć dokonano w ramach działów pomocy społecznej, bezpieczeństwa publicznego oraz w Powiatowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
* Zarząd uzgodnił treść wyjaśnienia skierowanego do Ministra Skarbu Państwa w sprawie nieruchomości leżącej w Sochaczewie przy ul. Licealnej, w stosunku do której burmistrz wniósł odwołanie dotyczące przyznanego powiatowi prawa własności.
* Odbył się drugi przetarg na sprzedaż nieruchomości leżącej w Sochaczewie przy ul. H. Sawickiej. Ze względu na brak chętnych do nabycia działki w drodze przetargu, Zarząd podjął decyzję o rozpoczęciu procedury sprzedaży w drodze negocjacji.
* Zakończona została inwestycja modernizacji kotłowni i częściowej wymiany instalacji c.o. w ZS RCKU, natomiast termin zakończenia prac związanych z dodatkową wymianą instalacji c.o. zaplanowano na 10 – 11 luty br.
* Dyrektor Wydziału Gospodarki Mieniem Stefan Grefkowicz przekazał Zarządowi informację ze spotkania z przedstawicielami kolejnej firmy, która wykazała wstępne zainteresowanie zagospodarowaniem „pól czerwonkowskich
* Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg Kazimierz Najdzik przedstawił protokół z kontroli oznakowania drogi powiatowej Wypalenisko – Zosin, przy której mieści się targowisko. Z uwagi na dużą ilość pojazdów ustawianych na poboczu są utrudnienia z wjazdem na targowisko, jak również z bezpiecznym przejazdem innych użytkowników jezdni. Komisja kontrolująca wnioskuje o wykonanie niezbędnych prac związanych z poprawą warunków, zaś Zarząd polecił przekazać sprawę do rozpatrzenia przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
* Starosta Józef Gołębiowski podpisał bez zastrzeżeń 3 uzgodnienia decyzji w zakresie zadań ponadlokalnych.
Rzecznik Starostwa Powiatowego Andrzej Wach