starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

XXIX sesja Rady Powiatu

17-11-2008 11:02

A A A
Porządek obrad XXIX Sesji Rady Powiatu w Sochaczewie, która odbędzie się 20. listopada o godz. 13.00 w sali gimnastycznej ZS RCKU w Sochaczewie, przy ul. Piłsudskiego 63

1. Otwarcie obrad
2. Przyjęcie porządku obrad
3. Przyjęcie protokołu z XXVII sesji
4. Podjęcie uchwał w sprawie:
a). utworzenia Stowarzyszenia Samorządów Ziemi Sochaczewskiej
b). wyrażenia zgody na realizację inwestycji pod nazwą: Przebudowa drogi powiatowej nr 3813W Kamion – Witkowice – Sochaczew na odcinku Mistrzewice Nowe- Żuków w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą: „Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011” w partnerstwie z Gminą Sochaczew i Gminą Młodzieszyn
c). wyrażenia zgody na realizację inwestycji pod nazwą: Przebudowa drogi powiatowej nr 3832W Seroki-Gągolin-Baranów-Jaktorów w miejscowości Seroki w ramach Programu wieloletniego pod nazwą: „Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011” w partnerstwie z Gminą Teresin.
5. Informacje z prac Zarządu Powiatu między sesjami
6. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniu podjętych od ostatniej Sesji
7. Interpelacje i zapytania radnych
8. Wnioski i oświadczenia radnych
9. Sprawy różne
10. Zakończenie obrad