starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Ostatnia w tym roku sesja

29-12-2008 12:32

A A A
Zapraszamy na obrady ostatniej w tym roku XXXII Sesji Rady Powiatu w Sochaczewie, które odbędą się 30. grudnia 2008 r. o godzinie 13.00. Sesja odbędzie się w sali gimnastycznej ZS RCKU w Sochaczewie, ul. Piłsudskiego 63 z proponowanych porządkiem obrad:

1. Otwarcie obrad
2. Przyjęcie porządku obrad
3. Podjęcie uchwał w sprawie:
a). zmian w budżecie powiatu na 2008 rok
b). ustalenia wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2008
4. Przyjęcie Harmonogramu pracy Rady Powiatu w Sochaczewie na 2009 rok
5. Zatwierdzenie rocznego planu kontroli na 2009 rok prowadzonych przez Komisję Rewizyjną Rady Powiatu w Sochaczewie
6. Zatwierdzenie planów pracy stałych komisji Rady Powiatu na 2009 rok
7. Przyjęcie Sprawozdania Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na terenie Powiatu Sochaczewskiego za rok 2008
8. Informacje z prac Zarządu Powiatu między sesjami
9. Informacje Przewodniczącego rady o działaniach podjętych od ostatniej sesji
10. Interpelacje i zapytania radnych
11. Wnioski i oświadczenia radnych
12. Sprawy różne
13. Zakończenie obrad