starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Testy gimnazjalne

25-04-2014 08:27

A A A
W tym roku piszącym egzaminy gimnazjalistom towarzyszyła piękna pogoda. Nastrój skupienia i optymizmu nie opuszczał uczniów aż do końca. Czy rzeczywiście gimnazjaliści z Gimnazjum Powiatowego im. F. Chopina w Sochaczewie spokojnie mogą myśleć o wynikach testów? Krótką rozmowę z uczniami klas trzecich gimnazjum tuż po egzaminie z matematyki przeprowadziły dziewczyny z klasy Ia liceum ogólnokształcącego: Gosia, Majka, Magda, Dominika.

Licealistki: Jak przygotowywaliście się do egzaminów?

Gimnazjaliści: Rozwiązywaliśmy próbne testy, egzaminy z poprzednich lat. Dużo powtarzaliśmy z nauczycielami (były zorganizowane dodatkowe lekcje służące utrwaleniu materiału). Dodatkowo czytaliśmy repetytoria.

L.: Którego egzaminu boicie bądź baliście się najbardziej?

G.: Najbardziej obawialiśmy się egzaminu z nauk przyrodniczych. Również historia napawała nas lękiem.

L.: Jak radzicie sobie ze stresem? Jeżeli w ogóle go doświadczacie?

G.: Staraliśmy się nie denerwować. Podeszliśmy do egzaminu „na luzie”. W przypadku stresu ratowaliśmy się czekoladą i rozmową ze znajomymi.

L.: Ten stres jest przygnębiający. Czy motywuje was do działania?

G.: Ciężko stwierdzić. Z jednej strony stres pobudzał nas do działania, z drugiej zaś był przygnębiający.

L.: Jakie wrażenia odnieśliście po teście humanistycznym?

G.: Zadania zamknięte były bardzo łatwe, natomiast zadania otwarte okazały się trudniejsze. Ale dobrze sobie z nimi poradziliśmy.

L.: Czy temat rozprawki sprawił wam trudności?

G.: Nad tematem rozprawki należało się dłużej zastanowić. Najtrudniej było poprzeć tezę odpowiednimi argumentami z literatury. Rozprawka, szczerze mówiąc, była najgorsza.

L.: Jak możecie określić poziom trudności dzisiejszego testu z nauk przyrodniczych?

G.: W skali od 1 do 10, poziom trudności oceniamy na 6 punktów, chociaż niektórym osobom wydał się on dziecinnie prosty.

L.: Stresujecie się przed częścią matematyczną?

G.: Nie, raczej się nie stresujemy. Jesteśmy dobrej myśli.

L.: Czy uważacie, że szkoła dobrze przygotowała was do egzaminu?

G.: Najlepiej przygotowali nas nauczyciele matematyki, historii języka polskiego. Z niektórych przedmiotów musieliśmy się dokształcić samodzielnie, ale szkoła przygotowała nas naprawdę dobrze.

L.: Z którego egzaminu jesteście najbardziej zadowoleni?

G.: W zależności od tego, jaki przedmiot jest mocną stroną każdego z uczniów, ten egzamin poszedł mu lepiej od pozostałych. Zdania są podzielone, ale ogólnie egzaminy poszły nam bardzo dobrze.

L.: Życzymy wam powodzenia. Dziękujemy za rozmowę.

ZOBACZ GALERIE