starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Program XXXIV sesji Rady Powiatu

23-02-2009 12:45

A A A
Zapraszamy na obrady XXXIV sesji Rady Powiatu w Sochaczewie, które odbędą się 27. lutego 2009 roku o godz. 13.00 w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie, ul. Piłsudskiego 62.

Proponowany porządek obrad
1. Otwarcie obrad
2. Przyjęcie porządku obrad
3. Przyjęcie protokołu z XXXIII sesji
4. Uroczyste wręczenie stypendiów starosty sochaczewskiego
5. Podjęcie uchwał w sprawie
a) Zmian w budżecie powiatu na 2009 rok
b) Określenia zadań, na które przeznacza się środki państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2009 roku
c) Uchwalenie Programu Współpracy Powiatu Sochaczewskiego z organizacjami pozarządowymi
d) Przystąpienie Powiatu Sochaczewskiego do projektów kluczowych realizowanych przez Samorząd Województwa Mazowieckiego w ramach RPO WM 2007-2013
e) Zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Planu Rozwoju Lokalnego Powiatu Sochaczewskiego
6. Informacje z prac Zarządu Powiatu między sesjami
7. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podjętych od ostatniej sesji
8. Interpelacje i zapytania radnych
9. Wnioski i oświadczenia radnych
10. Sprawy różne
11. Zakończenie obrad