starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Dukaty dla najlepszych

12-10-2005 13:17

A A A
Kapituła Znaku Promocyjnego „Sochaczewski Dukat” zaprasza wszystkich przedsiębiorców, rolników oraz instytucje do składania wniosków o nadanie Znaku II edycji. Zgodnie z regulaminem oraz wytycznymi Kapituły Znak będzie przydzielany w kategoriach produkt (przemysłowy i przetwórstwa rolno – spożywczego), usługa oraz inicjatywa. Wzór wniosku oraz regulamin konkursu można otrzymać w Wydziale Promocji i Rozwoju Starostwa Powiatowego, ul. Ziemowita 10. Kapituła Znaku Promocyjnego przyjmuje zgłoszenia do końca października pod adresem Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, ul. Piłsudskiego 65. Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 0 – 46 864 – 18 - 33.
Warto przypomnieć, iż „Sochaczewskim Dukatem” zostaną oznaczone towary, usługi lub inicjatywy o wysokich walorach jakościowych, kojarzących się z terenem powiatu sochaczewskiego oraz doskonale promujących nasz region.
Powołana przez starostę Józefa Gołębiowskiego Kapituła reprezentowana jest przez wiele instytucji, co zagwarantować ma rzetelność wyboru oraz szeroką promocję i reklamę projektu. Do prac włączyli się: Wojewódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sochaczewie, Mazowiecka Izba Rolnicza, Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego, Urząd Miejski w Sochaczewie oraz Starostwo Powiatowe w Sochaczewie.
Adam Lemiesz