Obradował Zarząd Powiatu
03-07-2003 00:00
A
A
A
Decyzje
W dniu 23 czerwca Zarząd zapoznał się z zasadami emisji obligacji oraz źródłami ich finansowania. Na podstawie danych przekazanych przez Skarbnika Powiatu firma INWEST CONSULTING S.A. z Poznania opracowała analizę możliwości emisji obligacji przez powiat sochaczewski. Opracowanie zostało wykonane w celu zbadania możliwości emisji obligacji pod względem prawnym oraz możliwości spłaty tego zobowiązania. Dla celów tej analizy przyjęto kategorię wolnych środków obejmującą dochody ogółem, wydatki bieżące, środki na inwestycje oraz wydatki na obsługę długu. Zarząd po gruntownym zapoznaniu się z analizą zdecydował o przedstawieniu Radzie Powiatu propozycji emisji obligacji przez powiat sochaczewski. Zaproszono również przedstawiciela firmy INWEST CONSULTING na sesję, która odbędzie się 27 czerwca 2003 roku w celu przybliżenia radnym możliwości i zasad emisji obligacji.
Zarząd zdecydował o powiększeniu stałego składu komisji przetargowej o osoby dyrektora Wydziału Komunikacji Stanisława Wódki oraz zastępcy dyrektora Wydziału Gospodarki Mieniem Krzysztofa Żyżyńskiego.
Informacje
Zarząd Powiatu zdecydował o wystąpieniu do Burmistrza Miasta Sochaczewa z zapytaniem, na jakim etapie jest procedura zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotycząca „pól czerwonkowskich”, będących własnością powiatu. Przeznaczone one zostały decyzją Rady Miejskiej z dnia 4 kwietnia br. - częściowo pod „wielofunkcyjną zabudowę usługową (usługi nieuciążliwie)”, częściowo pod „ulicę zbiorczą, stanowiącą fragment przyszłościowego połączenia ul. Sienkiewicza z ul. Chopina”, zaś największy areał (50,0 ha) pod „zabudowę produkcyjno usługową wraz z miejscem obsługi podróżnych z dopuszczeniem adaptacji istniejącej stacji transformatorowej PKP i z wykluczeniem obiektów handlowych o powierzchni sprzedażowej powyżej 400 mkw.”.
Rzecznik prasowy starostwa Andrzej Wach