starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Wielkanocne Baby

14-04-2004 09:28

A A A
Czwartego kwietnia, po raz drugi w warszawskim hotelu „Gromada”zorganizowany został II Ogólnopolski Piknik Turystyczny „Wielkanocne Baby”. W ramach Pikniku swój stół wielkanocny zaprezentował także powiat sochaczewski. Przygotowana przez Wydział Promocji Starostwa Powiatowego i Wojewódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Bielicach wystawa sochaczewskich produktów cieszyła się dużym zainteresowaniem zwiedzających, także ministra rolnictwa Wojciecha Olejniczaka i znanego satyryka Tadeusza Drozdy. Fragmenty z tej imprezy można było także obejrzeć i usłyszeć na antenie ogólnopolskich mediów.
A na stole znalazły się wyroby iłowskiego Zakładu Przetwórstwa Spożywczego „Mazowsze” Ireny Zientary i Jerzego Jakubowskiego, Zakładu Przetwórstwa Mięsnego Marka Kłoszewskiego z Kuznocina, sochaczewskiej PSS SPOŁEM z prezesem Józefem Chocianem oraz kwiaciarni „Nerina” Małgorzaty Oziemek.
W trakcie trwania Pikniku było wiele okazji do rozmów i promocji powiatu sochaczewskiego, zwłaszcza turystycznej, dla nieodległej przecież Warszawy.
Rozmówców interesowały zwłaszcza możliwości zwiedzania zachodniej części Puszczy Kampinoskiej, warunki zwiedzania sochaczewskich muzeów i wyjazdów kolejką wąskotorową, a część z warszawiaków dowiedziała się ze zdziwieniem, że Żelazowa Wola jest tak blisko.
Tematem wiodącym była reklama i zaproszenie na XI Mazowieckie Targi Rolne i Przedsiębiorczości – SOCHACZEW 2004.
Andrzej Wach

ZOBACZ GALERIE