Promocja przez produkt
31-05-2006 10:46
A
A
A
Ośrodek dydaktyczny Kampinoskiego Parku Narodowego w Izabelinie był w dniach 22 - 23 maja miejscem konferencji europejskich miast metropolitarnych PURPLE, zorganizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego. Tematem przewodnim obrad były „Podmiejskie wyzwania wobec natury, środowiska i krajobrazu”. Popołudniowe części wystąpień poświęcone były prezentacji poszczególnych miast i regionów.
Powiat sochaczewski reprezentowali przedsiębiorcy, laureaci Znaku Promocyjnego Sochaczewski Dukat - Piekarnia „Gzik - Janiak”, Zakład Cukierniczy „Jeznach” oraz Zakłady Mięsne „Kuznocin”. Przedsiębiorcy wspólnie z Wydziałem Promocji Starostwa Powiatowego przygotowali w porze lunchu degustację znakomitych produktów spożywczych oraz komplety drukowanych materiałów informacyjno - promocyjnych.
Gości zagranicznych nie trzeba było przekonywać do wysokiej jakości sochaczewskich produktów. Wszystkie wiktuały zrobiły duże wrażenie, a smaki, co podkreślało wiele osób, są niepowtarzalne. Sochaczewscy przedsiębiorcy kolejny raz udowodnili, że promocja regionu przez produkt jest dobra. Jak zauważa Jacek Janiak, pokazując się na tego typu imprezach, drobnymi kroczkami buduje się dobry wizerunek zarówno firmy, jak i powiatu. Cieszę się, że mam swój udział w promowaniu regionu, a nasza firma jest wizytówką ziemi sochaczewskiej - mówi pan Jacek.
Uczestnicy konferencji jeszcze 22 maja odwiedzili Żelazową Wolę, poznając tym samym uroki ziemi sochaczewskiej.
Adam Lemiesz
ZOBACZ GALERIE