starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Promocja przez produkt

31-05-2006 10:46

A A A
Ośrodek dydaktyczny Kampinoskiego Parku Narodowego w Izabelinie był w dniach 22 - 23 maja miejscem konferencji europejskich miast metropolitarnych PURPLE, zorganizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego. Tematem przewodnim obrad były „Podmiejskie wyzwania wobec natury, środowiska i krajobrazu”. Popołudniowe części wystąpień poświęcone były prezentacji poszczególnych miast i regionów.
Powiat sochaczewski reprezentowali przedsiębiorcy, laureaci Znaku Promocyjnego Sochaczewski Dukat - Piekarnia „Gzik - Janiak”, Zakład Cukierniczy „Jeznach” oraz Zakłady Mięsne „Kuznocin”. Przedsiębiorcy wspólnie z Wydziałem Promocji Starostwa Powiatowego przygotowali w porze lunchu degustację znakomitych produktów spożywczych oraz komplety drukowanych materiałów informacyjno - promocyjnych.
Gości zagranicznych nie trzeba było przekonywać do wysokiej jakości sochaczewskich produktów. Wszystkie wiktuały zrobiły duże wrażenie, a smaki, co podkreślało wiele osób, są niepowtarzalne. Sochaczewscy przedsiębiorcy kolejny raz udowodnili, że promocja regionu przez produkt jest dobra. Jak zauważa Jacek Janiak, pokazując się na tego typu imprezach, drobnymi kroczkami buduje się dobry wizerunek zarówno firmy, jak i powiatu. Cieszę się, że mam swój udział w promowaniu regionu, a nasza firma jest wizytówką ziemi sochaczewskiej - mówi pan Jacek.
Uczestnicy konferencji jeszcze 22 maja odwiedzili Żelazową Wolę, poznając tym samym uroki ziemi sochaczewskiej.

Adam Lemiesz

ZOBACZ GALERIE