starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

XVIII Sesja Rady Powiatu

21-12-2007 13:38

A A A
Przewodniczący Rady Powiatu Andrzej Grabarek zaprasza zainteresowanych mieszkańców na obrady XVII Sesji Rady Powiatu, które odbędą się 28 grudnia 2007 r. o godzinie 12.00 w Sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ulicy Piłsudskiego 65.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Podjęcie uchwał w sprawach:
a) Zmian w budżecie powiatu na rok 2007
b) Udzielenia poręczenia kredytu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
c) Wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy.
4. Przyjęcie Harmonogramu pracy Rady Powiatu na 2008 rok.
5. Zatwierdzenie rocznego planu kontroli na 2008 rok prowadzonych przez Komisję Rewizyjną Rady Powiatu w Sochaczewie.
6. Zatwierdzenie planów pracy stałych komisji Rady Powiatu na rok 2008.
7. Informacje z prac Zarządu między sesjami.
8. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podjętych od ostatniej Sesji.
9. Interpelacje i zapytania radnych.
10. Wnioski i oświadczenia radnych.
11. Sprawy różne.
12. Zakończenie obrad.