Z posiedzenia Zarządu Powiatu - 17.01.2007 r.
23-01-2007 10:01
A
A
A
* Dyrektor Wydziału Gospodarki Mieniem Stefan Grefkowicz przedstawił Zarządowi wniosek sochaczewskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji o sprzedanie gruntu o powierzchni 12 m kw. przy ulicy Trojanowskiej na poprawę infrastruktury (ogrodzenie terenu przepompowni.). Grunt znajduje się w pasie drogi powiatowej, jednakże sprawy gruntów nie są uregulowane geodezyjnie, stąd powiat nie ma wpisu do księgi wieczystej. W tej sytuacji powiat sochaczewski nie może sprzedać gruntu z przyczyn prawnych.
* Wicestarosta Piotr Osiecki przedstawił Zarządowi efekt prac Komisji Budżetowej Rady Powiatu nad projektem budżetu na rok 2007. Komisja budżetowa przyjęła trzy autopoprawki przedstawione przez Zarząd Powiatu, natomiast nie złożyła do Zarządu Powiatu żadnych wniosków. Projekt budżetu został przyjęty przez Komisję. Sesja budżetowa odbędzie się 2 lutego.
* 2 lutego 2007 r., zaraz po sesji budżetowej, odbędzie się kolejna sesja Rady Powiatu w Sochaczewie. Sekretarz Powiatu Zofia Romanowska przedstawiła propozycję programu obrad. W programie znalazły się min. projekty uchwał dotyczące „Programu współpracy powiatu sochaczewskimi z organizacjami pozarządowymi na rok 2007”, zmiany uchwał o przystąpieniu do Związku Powiatu Polskich i Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Dorzecza Bzury (chodzi o zmianę przedstawicieli powiatu ) oraz projekt uchwały o wyrażeniu zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy pomieszczeń przy ul. Ziemowita dla ZOZ. Rada Powiatu dokona także wyboru swoich przedstawicieli do Komisji Bezpieczeństwa i Porządku, powoływanej przez Starostę.
Adam Lemiesz