starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Szlachecki most

19-03-2007 09:26

A A A
Z posiedzenia Zarządu Powiatu 15.03.2007

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg Kazimierz Najdzik przedstawił Zarządowi sytuacje mostu w Kozłowie Szlacheckim. Wyeksploatowana konstrukcja zgodnie z ekspertyzą techniczną została przystosowana do ograniczeń przejazdu samochodów ciężarowych i pojazdów powyżej 5 t. Obecne zabezpieczenia w postaci skrajni poziomej nie rozwiązały problemu, jak też będą stwarzały utrudnienia rolnikom w okresie prac polowych, związane z przejazdem szerokich, ale nie ciężkich maszyn rolniczych. Do 30 marca, zgodnie z poprzednią ekspertyzą techniczną należy wykonać aneks, który określi stan techniczny przeprawy na Bzurze. Zarząd Powiatu zlecił wykonanie ekspertyzy. Na podstawie poprzednich badań i oceny stanu obecnego należy się spodziewać, że nastąpi kolejne ograniczenie masy pojazdów do 2,5 t. Mając na uwadze potrzeby okolicznych mieszkańców oraz faktyczne ograniczenie ruchu pojazdów ciężarowych, postulowane jest, aby skrajnie poziome zostały zastąpione skrajniami pionowymi. Wprowadzanie kolejnych ograniczeń w ruchu jest koniecznością. Wzmożony ruch samochodów ciężarowych, zwłaszcza tirów może doprowadzić do katastrofy budowlanej.