Warszawa zdobyta
16-04-2007 10:53
A
A
A
Na zaproszenie Jacka i Violetty Janiaków Wydział Promocji i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Sochaczewie wziął udział w cyklu imprez wystawienniczo - handlowych organizowanych przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Ekologicznych „Polska Ekologia”. Przez cały marzec Piekarnia Gzik - Janiak i powiat sochaczewski prezentowali się w warszawskich centrach handlowych: Blue City, Domoteka i Janki.
Sochaczewska piekarnia reklamowała przede wszystkim swoje nowe ekologiczne certyfikowane chleby. Grzegorz Russak, prezes Stowarzyszenia, a jednocześnie twarz kampanii reklamowej rolnictwa ekologicznego, zachwycał się pieczywem. Namawiał, aby chleby zgłosić także na listę produktów tradycyjnych. Jak zauważył Grzegorz Russak, Sochaczew staje się słynny na mapie kulinarnej Mazowsza przede wszystkim dzięki wyśmienitym wyrobom piekarniczym. Klienci centrów handlowych, a zwłaszcza supermarketów na sochaczewskim stoisku na nowo odkrywali smak prawdziwego chleba. Cieszy nas fakt, że mieszkańcy Warszawy z uznaniem wyrażają się o naszym pieczywie i naszej firmie. Co tydzień wracają do nas, degustują, kupują i rozmawiają o tajemnicach wypieku dobrego chleba. Jest to dla nas najlepsza reklama na rynku warszawskim - uważa Jacek Janiak. Możliwość dotarcia do mieszkańców Warszawy wykorzystał także Wydział Promocji sochaczewskiego starostwa. Obok rekomendowania sochaczewskich smaków ukrytych w Wędrówkach kulinarnych po Ziemi Sochaczewskiej, kolportowane były przewodniki rowerowe i najnowsze Wędrówki Szlakiem Jagiełły. Wystawy są skutecznym narzędziem promocyjnym. Bezpośrednio docieramy do odbiorcy, potencjalnego turysty, „klienta” powiatu sochaczewskiego. - mówi Adam Lemiesz dyrektor Wydziału Promocji.
Podobna akcja jest planowana jeszcze późną wiosną, tuż przed okresem wakacyjnym. Jak podkreślają uczestnicy wystaw, tanio i skutecznie można budować wizerunek firmy i powiatu osiągając wymierne korzyści.
ZOBACZ GALERIE