starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Warszawa zdobyta

16-04-2007 10:53

A A A
Na zaproszenie Jacka i Violetty Janiaków Wydział Promocji i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Sochaczewie wziął udział w cyklu imprez wystawienniczo - handlowych organizowanych przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Ekologicznych „Polska Ekologia”. Przez cały marzec Piekarnia Gzik - Janiak i powiat sochaczewski prezentowali się w warszawskich centrach handlowych: Blue City, Domoteka i Janki.
Sochaczewska piekarnia reklamowała przede wszystkim swoje nowe ekologiczne certyfikowane chleby. Grzegorz Russak, prezes Stowarzyszenia, a jednocześnie twarz kampanii reklamowej rolnictwa ekologicznego, zachwycał się pieczywem. Namawiał, aby chleby zgłosić także na listę produktów tradycyjnych. Jak zauważył Grzegorz Russak, Sochaczew staje się słynny na mapie kulinarnej Mazowsza przede wszystkim dzięki wyśmienitym wyrobom piekarniczym. Klienci centrów handlowych, a zwłaszcza supermarketów na sochaczewskim stoisku na nowo odkrywali smak prawdziwego chleba. Cieszy nas fakt, że mieszkańcy Warszawy z uznaniem wyrażają się o naszym pieczywie i naszej firmie. Co tydzień wracają do nas, degustują, kupują i rozmawiają o tajemnicach wypieku dobrego chleba. Jest to dla nas najlepsza reklama na rynku warszawskim - uważa Jacek Janiak. Możliwość dotarcia do mieszkańców Warszawy wykorzystał także Wydział Promocji sochaczewskiego starostwa. Obok rekomendowania sochaczewskich smaków ukrytych w Wędrówkach kulinarnych po Ziemi Sochaczewskiej, kolportowane były przewodniki rowerowe i najnowsze Wędrówki Szlakiem Jagiełły. Wystawy są skutecznym narzędziem promocyjnym. Bezpośrednio docieramy do odbiorcy, potencjalnego turysty, „klienta” powiatu sochaczewskiego. - mówi Adam Lemiesz dyrektor Wydziału Promocji.
Podobna akcja jest planowana jeszcze późną wiosną, tuż przed okresem wakacyjnym. Jak podkreślają uczestnicy wystaw, tanio i skutecznie można budować wizerunek firmy i powiatu osiągając wymierne korzyści.

ZOBACZ GALERIE