Projekt Statutu
25-05-2007 13:14
A
A
A
Z posiedzenia Zarządu Powiatu - 23.05.2007 r.
Zarząd Powiatu analizował projekt statutu Stowarzyszenia Samorządów Ziemi Sochaczewskiej, przygotowany przez dyrektora sochaczwskiego Szpitala Franciszka Pasiaka. Statut powstał w oparciu o ustawę o samorządzie oraz o ustawę o stowarzyszeniach i przewiduje, że Zgromadzenie Ogólne Stowarzyszenia będą stanowili przedstawiciele dziewięciu samorządów Ziemi Sochaczewskiej. Są to członkowie rzeczywiści. Natomiast inne podmioty lub osoby fizyczne mogą stać się członkami wspierającymi lub honorowymi.
Po dokładnej analizie statutu przez radcę prawnego dojdzie do spotkania z dyrekcją Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, a następnie dopracowany projekt zostanie przesłany do wszystkich samorządów.
Przypomnijmy, że Stowarzyszenie Samorządów Ziemi Sochaczewskiej zawiązuje się z inicjatywy dyrektora Franciszka Pasiaka. Podstawowym celem ma być promocja zdrowia i zdobywanie środków finansowych dla sochaczewskiej placówki. Jednakże działalność Stowarzyszenia będzie obejmowała również sprawy wspólne dla wszystkich samorządów, między innymi infrastrukturę drogową i pomoc społeczną.