starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Sesja Rady Powiatu

23-03-2015 14:52

A A A

Na podstawie Art. 15 ust. 1 Ustawy o samorządzie powiatowym z dnia 5 czerwca 1998 r. (Dz. U. z 2013r. poz. 595 z późn. zm.) odbędzie się VI Sesja Rady Powiatu w Sochaczewie 30 marca 2015 roku o godz. 14.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w  Sochaczewie ul. Piłsudskiego 65  z proponowanym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie  obrad.

  2. Przyjęcie  porządku  obrad.

  3. Przyjęcie protokołu z obrad IV sesji.

  4. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Sochaczewskiego na rok 2015;

b) realizacji przez Powiat Sochaczewski programu „Aktywny samorząd”;

c) określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych w 2015 roku;

d) uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Sochaczewie;

e) uznania skargi za bezzasadną.

  1. Informacje z prac Zarządu Powiatu między sesjami.

  2. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podjętych od ostatniej Sesji.

  3. Interpelacje i zapytania radnych.

  4. Wnioski i oświadczenia radnych.

  5. Sprawy różne.

  6. Zakończenie obrad.

ZOBACZ GALERIE