starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Podział Banku BPH i integracja jego części z PEKAO S.A. – komunikacja dla klientów

29-12-2007 11:07

A A A
Tablice informacyjne w Oddziałach oraz strona internetowa www.bph.pl:
- od 9 listopada – list Prezesa Wancera oraz Grzegorza Piwowara do Klientów detalicznych informujący o planowanej dacie podziału Banku oraz lista Oddziałów 485 z adnotacją, czy Oddział pozostanie w Banku BPH, czy przejdzie do Pekao.

Infolinia i Oddziały:
- Q&A dla pracowników Oddziałów i CBB (wprowadzone w lipcu 2006 roku, aktualizowane
na bieżąco)

Na stronie internetowej Banku www.bph.pl sekcja „Wszystko o fuzji”
- przekierowanie na strony banku Pekao, gdzie znajduje się m.in. lista Oddziałów 285 (od listopada 2006 roku), kalendarium wydarzeń dot. integracji, archiwum informacji, strony zostały uruchomione w listopadzie 2006 roku

Listy do Klientów
2007, listopad – informacja dla Klientów Biura Maklerskiego migrujących do Pekao (zmiany do regulaminu, zmiany systemu operacyjnego) – wysyłka bezpośrednia
2007, listopad – list do Klientów korporacyjnych informujący o planowanej dacie podziału
2007, listopad – list do Klientów BPH TFI informujący o planowanej dacie podziału Banku BPH
2007, wrzesień – list do Klientów Korporacyjnych na temat powołania OPE /listy papierowe i maile/
2007, od marca – listy do wybranych klientów korporacyjnych w związku z przenoszeniem ich obsługi z Oddziałów BPH200 do BPH285
2006, listopad – list Prezesa Wancera do: Klientów detalicznych, Klientów korporacyjnych, Agencji informujący o Planie Podziału i liście 285 placówek przechodzących do Pekao oraz planowanej dacie zakończenia podziału
2006, maj – list Prezesa Józefa Wancera do wszystkich Klientów Pionu Bankowości Detalicznej informujący o uchwale Komisji Nadzoru Bankowego (UCI uzyskuje prawo wykonywania głosów z akcji Banku BPH) oraz podpisaniu porozumienia między UCI a MSP (UniCredit sprzeda 200 placówek Banku BPH)

System Bankowości Internetowej Sez@m – informacje na ekranie powitalnym
2006, listopad – list Prezesa Wancera do: Klientów detalicznych informujący o Planie Podziału i liście 285 placówek przechodzących do Pekao oraz planowanej dacie zakończenia podziału
2006, maj – list Prezesa Józefa Wancera do Klientów Pionu Bankowości Detalicznej informujący o uchwale Komisji Nadzoru Bankowego (UCI uzyskuje prawo wykonywania głosów z akcji Banku BPH) oraz podpisaniu porozumienia między UCI a MSP (UniCredit sprzeda 200 placówek Banku BPH)

Informacje przekazywane na bieżąco prasie:
- odpowiedzi na pytania
- co kwartał przedstawienie aktualnej sytuacji podczas konferencji wynikowych (16.11.2006, 21.02.2007, 09.05.2007, 03.08.2007, 14.11.2007)

Doniesienia prasowe
Dla przykładu w okresie od 23 października do 23 listopada 2007 roku ukazało się 69 artykułów prasowych dotyczących tematu podziału Banku (nie licząc wiadomości zamieszczanych na portalach internetowych).
Ireneusz Góralczyk
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Sochaczewie
Dane kontaktowe: Powiatowy Rzecznik Konsumentów, Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ulica M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew. W razie potrzeby można kontaktować się telefonicznie: (0–46) 864–18–68, faksem (0–46) 864–18–71 oraz e-mail’em: rzecznik@op.pl oraz rzecznik.konsumentow@powiat.sochaczew.pl.