starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Sesja Rady Powiatu

20-10-2015 12:34

A A A

Informujemy, iż w dniu 27 października 2015 roku o godz. 14.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sochaczewie ul. Piłsudskiego 65 odbędzie się XI Sesja Rady Powiatu w Sochaczewie. Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przyjęcie porządku  obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z obrad X sesji.
  4. Podjęcie uchwał w sprawie: a) zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Sochaczewskiego na rok 2015; b) ustalenia wysokości opłat i kosztów związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdów.
  5. Informacja Zarządu Powiatu w Sochaczewie o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2014/2015.
  6. Informacja Zarządu Powiatu z wykonania uchwał Rady Powiatu za okres od 29.04.2015r. do 17.09.2015r.
  7. Informacja Starosty o złożonych oświadczeniach majątkowych.
  8. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych oświadczeniach majątkowych.
  9. Informacje z prac Zarządu Powiatu między sesjami.
  10. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podjętych od ostatniej Sesji.
  11. Interpelacje i zapytania radnych.
  12. Wnioski i oświadczenia radnych.
  13. Sprawy różne.
  14. Zakończenie obrad.