starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

XLIII Sesja Rady Powiatu

26-11-2009 08:31

A A A
Zapraszamy na obrady XLIII sesji Rady Powiatu w Sochaczewie, które odbędą się w najbliższy piątek 27. listopada br. o godz. 13.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ul. Piłsudskiego 65.

Proponowany porządek obrad:
1.Otwarcie obrad.
2.Przyjęcie porządku obrad.
3.Przyjecie protokołu z XLII sesji.
4.Podjęcie uchwał w sprawie:
a). zmian w budżecie powiatu na 2009 rok;
b). ustalenie rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Powiatu Sochaczewskiego;
c). zmian uchwały w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2009 roku;
d). wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Sochaczewskiego, której wartość przekracza kwotę 2.500.000,00 złotych;
e). wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od ceny lokali mieszkalnych przeznaczonych do sprzedaży ich najemcom.
5.Sprawozdanie z realizacji „Planu Gospodarki Odpadami Powiatu Sochaczewskiego” za lata 2007-2008.
6.Informacje z prac Zarządu Powiatu między sesjami.
7.Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podjętych od ostatniej sesji.
8.Interpelacje i zapytania radnych.
9.Wnioski i oświadczenia radnych.
10.Sprawy różne.
11.Zakończenie obrad.