starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Sesja Rady Powiatu

20-10-2016 10:22

A A A

W najbliższy piątek, 21 października o godz. 13.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sochaczewie odbędzie się XX sesja Rady Powiatu w Sochaczewie z proponowanym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z obrad XIX sesji.
  4. Podjęcie uchwał w sprawie: a) organizacji wspólnej obsługi powiatowych jednostek organizacyjnych oraz zmiany nazwy powiatowej jednostki organizacyjnej; b) ustalenia wysokości opłat i kosztów związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdów.
  5. Informacja Zarządu Powiatu w Sochaczewie o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2015/2016.
  6. Informacja Zarządu Powiatu z wykonania uchwał Rady Powiatu za okres od 30.03.2016r. do 29.09.2016r.
  7. Informacja Starosty o złożonych oświadczeniach majątkowych.
  8. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych oświadczeniach majątkowych.
  9. Informacje z prac Zarządu Powiatu między sesjami.
  10. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podjętych od ostatniej Sesji.
  11. Interpelacje i zapytania radnych.
  12. Wnioski i oświadczenia radnych.
  13. Sprawy różne.
  14. Zakończenie obrad.