12-04-2017 09:40
OGŁOSZENIE ZARZĄDU POWIATU SOCHACZEWSKIEGO O NABORZE KANDYDATÓW DO KOMISJI KONKURSOWEJ
Na podstawie art.15 ust. 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (tj. Dz. U. z 2016 r., poz.1817 z późn. zm.) oraz rozdziału IX pkt 4 Programu współpracy Powiatu Sochaczewskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2017, Zarząd Powiatu Sochaczewskiego ogłasza:
nabór kandydatów do komisji konkursowej opiniującej oferty złożone na otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych przez organizacje pozarządowe w 2017 roku w zakresie przeciwdziałania narkomanii i zjawisku wykluczenia społecznego
Dane kandydatów do komisji konkursowej spełniających kryteria wymienione w art. 15 ust. 2d wyżej cytowanej ustawy, należy złożyć w formie pisemnej, osobiście w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Sochaczewie lub listownie 96-500 Sochaczew ul. Piłsudskiego 65, w terminie do dnia 26 kwietnia 2017r. do godz. 1600.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Starostwie w Sochaczewie w Wydziale Audytu Wewnętrznego i Kontroli Zarządczej, ul. Piłsudskiego 65, tel. 046/864-18-51 w godzinach 800- 1500.
Zarząd Powiatu Sochaczewskiego
ZOBACZ GALERIE