starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

08-09-2004 10:00

A A A
Sochaczew, dnia 7 września 2004 roku
GM. 3421/07/2004
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO Przedmiot zamówienia: „Dostawa oleju opałowego typu „Ekoterm Plus” dla potrzeb Starostwa
Powiatowego w Sochaczewie – budynek przy ul. Ziemowita 8/10”

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Starostwo Powiatowe w Sochaczewie,
reprezentowane przez Starostę Sochaczewskiego
Ulica M. J. Piłsudskiego 65
96 - 500 Sochaczew
www.starostwo-soch.home.pl
starostwo-soch@home.pl
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Ireneusz Góralczyk tel. (0-46) 862-27-00 w.31, w godz. 9.00 - 15.00 - w sprawach dotyczących zapisów formalno-prawnych specyfikacji, Pan Andrzej Skupiński tel. (0-46) 862-27-00 w.15, w godz. 9.00 - 15.00 - w sprawach dotyczących strony technicznej zamówienia. 2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony 3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Specyfikację można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 4, bądź za zaliczeniem pocztowym. cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 10 złotych + 22% VAT 4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego typu „Ekoterm Plus” do magazynu oleju opałowego w budynku biurowym Starostwa Powiatowego przy ulicy Ziemowita 8/10 w Sochaczewie, w ilości 8.000 litrów, spełniającego wymagania Zamawiającego, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej określającej parametry fizyko–chemiczne oleju. Specyfikacja techniczna stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5) Termin wykonania zamówienia:
do dnia 8 października 2004 roku.

6) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania określone w tej ustawie oraz w SIWZ.
2. Ofertę należy przygotować w języku polskim w formie pisemnej, zgodnie z formularzem ofertowym.
3. Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert częściowych i wariantowych, jak również wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców.
4. Cenę oferty należy podać w złotych polskich. Podanie ceny w inny sposób spowoduje odrzucenie oferty.
5. Ofertowa cena brutto musi obejmować wynagrodzenie na wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia i powinna być podana w poziomie cen z okresu złożenia oferty.
6. Przedmiot zamówienia winien posiadać właściwości określone w specyfikacji technicznej zamówienia.
7. Zamawiający sprawdzi poprawność i zupełność przedstawionych dokumentów.

7) Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
8) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: --------------------------------------------------------------------------- | Nazwa kryterium | Waga | --------------------------------------------------------------------------- | Cena wykonania przedmiotu zamówienia | 100% | ---------------------------------------------------------------------------
9) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego Starostwo Powiatowe w Sochaczewie Ulica M. J. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew Pokój Nr 11 (Sekretariat)
Termin: do dnia 24 września 2004 roku, do godz. 10:00 10) Termin związania ofertą: okres 30 dni , tj. do dnia 24 października 2004 roku


_____________________________________
podpis z pieczątką osoby zatwierdzającej postępowanie