starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Sesja Rady Powiatu, w poniedziałek 11 września

06-09-2017 13:49

A A A

W najbliższy poniedziałek, 11 września 2017 r. o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sochaczewie ul. Piłsudskiego 65 odbędzie się XXVIII sesja Rady Powiatu w Sochaczewie.

Oto proponowany porządek obrad:

1.Otwarcie obrad.

2.Przyjęcie porządku obrad.

3.Przyjęcie protokołu z obrad XXVII sesji.

4.Przedstawienie Informacji o przebiegu wykonania budżetu oraz Informacji o przebiegu wykonania planu finansowego jednostek za I półrocze 2017r.

5.Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:

     a) zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Sochaczewskiego na rok 2017,

     b) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2017 roku.

6.Informacja o sytuacji na rynku pracy w powiecie sochaczewskim w I półroczu 2017 roku.

7.Informacje z prac Zarządu Powiatu między sesjami.

8.Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podjętych od ostatniej Sesji.

9.Interpelacje i zapytania radnych.

10.Wnioski i oświadczenia radnych.

11.Sprawy różne.

12.Zakończenie obrad.

 

 

ZOBACZ GALERIE