starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

„Deutsch hat Klasse” - projekt w Gimnazjum Powiatowym

24-01-2018 08:37

A A A

Warsztaty oparte o projekt „Deutsch hat Klasse”, przygotowane przez Monikę Łagowską z Instytutu Goethego w Warszawie, odbyły się w naszej szkole (ZSO) 10 stycznia tego roku. Uczniowie klasy III B gimnazjum, przy wsparciu Adrianny Marzec i Wiolety Żak-Błasiak, zdecydowali się wziąć udział w bardzo nietypowym projekcie – konkursie jednocześnie - „Deutsch hat Klasse”. Celem konkursu jest dokonanie zmian w aranżacji sali lekcyjnej języka niemieckiego. W ubiegłym tygodniu szkołę odwiedziła Monika Łagowska, która nie tylko sprawdziła, na jakim etapie pracy są uczniowie, ale i przeprowadziła dla nich warsztaty, które pomogą w dalszym planowaniu i modyfikowaniu klasy. Uczniowie mieli okazję przedyskutować projekt oraz zagrać w grę symulacyjną, pozwalającą na uczeniu się podejmowania takich decyzji, by wszyscy byli usatysfakcjonowani.

Każdy mógł wykazać się kreatywnością i pomysłowością przy znajdowaniu coraz lepszych rozwiązań. Nie mogło również zabraknąć języka niemieckiego, którym uczniowie posługiwali się w dyskusjach i przy tworzeniu plakatów. Praca młodzieży odbywała się w przyjaznej atmosferze, w której każdy mógł wyrazić swoje poglądy i wnieść poprawki. Większość osób stwierdziła, że zajęcia dały im większą pewność siebie podczas wyrażania opinii na forum klasy i dały motywację do dalszych działań w projekcie. Inicjatywa organizatorów zakończyła się niewątpliwym sukcesem, dzięki niej uczniowie nauczyli się, że razem mogą zmieniać szkołę, by wspierać procesy dydaktyczne.

ZOBACZ GALERIE