starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Nabór na stanowisko urzędnicze

27-03-2019 08:34

A A A

STAROSTA SOCHACZEWSKI

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze informatyka w Wydziale Organizacyjnym

w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew

 

 

  1. Wymagania niezbędne warunkujące dopuszczenie udziału w naborze:
  • wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane o kierunku informatycznym),
  • minimum 4 letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata jako informatyk.

 

  1. Wymagania niezbędne do zajmowania stanowiska:
  • obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • nieposzlakowana opinia;
  • niekaralność;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

Pełna treść ogłoszenia w pdfie -OGŁOSZENIE

ZOBACZ GALERIE