Sesja Rady Powiatu w Sochaczewie 4 października
28-09-2011 12:51
A
A
A
Zapraszamy na obrady IX Sesji Rady Powiatu w Sochaczewie, które odbędą się w dniu 04 października 2011 roku o godz. 1200 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sochaczewie ul. Piłsudskiego 65 z proponowanym porządkiem obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przyjecie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z VIII sesji.
4. Przedstawienie Informacji o przebiegu wykonania budżetu oraz Informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej powiatu sochaczewskiego za I półrocze 2011 r.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmiany Uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Sochaczewskiego na lata 2011 – 2032;
b) zmiany Uchwały Budżetowej Powiatu Sochaczewskiego na rok 2011;
c) szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Powiatowi Sochaczewskiemu lub jego jednostkom podległym oraz wskazania organu i osób do tego uprawnionych;
d) ustalenia wysokości opłat i kosztów związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdów;
e) wyrażenia zgody na realizację w partnerstwie z Gminą Miastem Sochaczew przedsięwzięcia pn. „Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego poprzez przebudowę drogi powiatowej Nr 3813W – ul. Gawłowska w Sochaczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą” dofinansowanego ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych;
f) wyrażenia zgody na realizację w partnerstwie z Gminą Sochaczew przedsięwzięcia pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę drogi gminnej Nr 381136 Wójtówka – Czyste” dofinansowanego ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.
6. Informacja o sytuacji na rynku pracy w powiecie sochaczewskim w I półroczu 2011 roku.
7. Informacja Zarządu Powiatu z wykonania uchwał Rady Powiatu od 06 czerwca 2011 r. do 31 sierpnia 2011 r.
8. Informacje z prac Zarządu Powiatu między sesjami.
9. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podjętych od ostatniej Sesji.
10. Interpelacje i zapytania radnych.
11. Wnioski i oświadczenia radnych.
12. Sprawy różne.
13. Zakończenie obrad.