starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Samorząd powiatowy na Sejmiku Turystycznym Mazowsza

17-11-2011 08:36

A A A
W minioną środę, 16 listopada w Warszawie w siedzibie Business Centre Club odbył się V Sejmik Turystyczny Województwa Mazowieckiego. Uczestniczyli w niej przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego, organizacji pozarządowych, świata nauki oraz branży turystycznej z Mazowsza. W Sejmiku udział wzięli również przedstawiciele Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.

Dyskusja przedstawicieli poszczególnych instytucji samorządowych, organizacji społecznych, przedsiębiorstw i mieszkańców służyć ma wymianie doświadczeń oraz wyznaczeniu kierunków działań w najważniejszych kwestiach dotyczących rozwoju turystyki na terenie województwa mazowieckiego.
W tym roku tematem przewodnim Sejmiku była „Budowa i komercjalizacja produktów turystycznych na Mazowszu'. Zaprezentowane zostały m.in. najlepsze praktyki w zakresie marketingu terytorialnego z Polski i Europy.
Sejmik poprowadził Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny magazynu BRIEF, szef projektu Brief for Poland oraz programu „5xPolska”, który został zaprezentowany podczas listopadowego wydarzenia.
W trakcie Sejmiku podsumowano również kampanię promocyjną „Mazowsze. Weekend dwa kroki stad”, a Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna podsumowała stronę internetową Mazowsze travel oraz wręczono certyfikaty najlepszym punktom informacji turystycznej.
Ciekawym wystąpieniem była prezentacja Muzeum Powstania Warszawskiego jako produktu turystycznego Warszawy, ale i Mazowsza, bowiem jest to najliczniej odwiedzane Muzeum w stolicy.

ZOBACZ GALERIE