starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Poprawa wizerunku przedsiębiorców konferencja PKPP Lewiatan

28-11-2011 09:51

A A A
W sochaczewskim hotelu Chopin 24 listopada br. odbyło się spotkanie pt. „Poprawa Wizerunku Przedsiębiorców” zorganizowane przez Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych LEWIATAN. Na spotkaniu Starostwo Powiatowe w Sochaczewie reprezentował wicestarosta Janusz Ciura. Obecny był również m.in. poseł Wojciech Jasiński , a także senator Marek Martynowski. Omawiano przede wszystkim obecny wizerunek polskiego biznesu, pozycje lokalnych przedsiębiorców na rynku, jak również stosunek pracowników do prywatnych przedsiębiorców-pracodawców.

Ocena jest podzielona, z jednej strony udaje się dostrzec obraz pozytywny, czyli pracodawca jako dobry fachowiec, sprawiedliwy, umiejący właściwie docenić pracownika i jest to najczęściej używana ocena pracodawców przez pracowników. Z drugiej zaś strony dostrzegamy również stereotyp negatywny, który charakteryzuje się bogactwem, nierzetelnością i wyzyskujący pracowników, jednak występuje zdecydowanie rzadziej. - Cieszę się, że takie spotkania są. Obecni przedsiębiorcy z coraz większym niepokojem obserwują proces zmian prawa gospodarczego, które wnika w zakres ich działania. Prowadzą one kampanię społeczną, której celem jest podniesienie świadomości przedsiębiorców i ukazanie im istoty istnienia na rynku, czyli wzmacnianie ich pozycji, bo przecież przedsiębiorcy są stabilnym filarem naszej gospodarki - w swojej wypowiedzi komentuje wicestarosta.

Podczas spotkania analizowano m.in. zadowolenie pracowników zatrudnionych w lokalnych przedsiębiorstwach wraz z oceną zadowolenia z pracy i ich analizą. Podobnie oceniano administrację lokalną i urzędy skarbowe. Podsumowano stereotypowy wizerunek przedsiębiorcy-pracodawcy, metody marketingowe lub organizacyjne oraz analizę wskaźników. – W dziedzinie innowacyjności polscy przedsiębiorcy mają jeszcze bardzo wiele do zrobienia i w dużej mierze od nich będzie zależało czy polska gospodarka stanie się prawdziwie innowacyjną gospodarką – dodaje wicestarosta – to oni są motorem rozwoju kapitału ludzkiego i mają ogromny wpływ na budowanie kapitału społecznego. Przedsiębiorstwa działające na rynku zmuszone są do ciągłego kontynuowania współpracy ze sobą.

ZOBACZ GALERIE