Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o.
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 3826W Orłów – Rokotów od km 2+530 do km 4+940”
Zadanie dofinansowane ze środków Sektorowego Programu Wsparcia pn. „Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o.”
Kwota dofinansowania: 8 077 423,30 zł
Całkowita wartość zadania: 12 177 000,00 zł
Zakres robót obejmuje m.in.:
rozbudowa odcinka drogi o długości nawierzchni asfaltowej ok 2410 m. Droga będzie posiadać jezdnię o szerokości 6,00 m oraz pobocza gruntowe o szerokości od 1,0 do 1,5 m,
przebudowa kolidujących sieci uzbrojenia terenu: sanitarna - wodociągowa, telekomunikacyjna, elektroenergetyczna,
budowa i przebudowa zjazdów,
budowa rowów drogowych,
budowa i rozbiórka przepustów,
dostosowanie do kategorii ruchu KR3,
zwiększenie nośności do 115kN/oś,
wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
mechaniczne wykonanie koryta pod obramowanie jezdni wraz z odhumusowaniem pod pobocza,
wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,
wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,
wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy 20 cm,
odmulenie rowów.
sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
ręczna rozbiórka istniejących warstw konstrukcyjnych pod obramowanie jezdni,
wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,
wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,
wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy około 20 cm.
sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
mechaniczne wykonanie koryta pod obramowanie jezdni wraz z odhumusowaniem pod pobocza,
wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,
wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,
wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy 20 cm,
odmulenie rowów.
sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
ręczna rozbiórka istniejących warstw konstrukcyjnych pod obramowanie jezdni,
wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,
wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,
wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy około 20 cm.