starostwo powiatowe w sochaczewie
filtr graficzny dla strony powiat sochaczew
Wydz. Komunikacji sprawdź nr w kolejce Aktualności Powiatowy Rzecznik Konsumentów Lista Organizacji Pozarządowych Ważne Telefony Szkoły Szkoły Podstawowe Szkoły Ponadpodstawowe Niepubliczne Szkoły i Placówki Oświatowe Konkursy RODZINY ZASTĘPCZE Projekty Dotacje z budżetu państwa Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg CYFROWY POWIAT Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Program Inwestycyjny Centralny Port Komunikacyjny Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. Numery kont bankowych Petycje Budżet Obywatelski 2018 - realizacja 2019 r. 2019 - realizacja 2020 r. 2020 - realizacja 2021r. RODO RAJD ROWEROWY Transmisje internetowe z sesji Rad Powiatu Punkt Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Edukacja Prawna MONITORING PLATFORMA ZAKUPOWA TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN Wersja kontrastowa

Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o.

A A A

Sektorowy Program Wsparcia pn. "Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o.

„Rozbudowa drogi powiatowej nr 3826W Orłów – Rokotów od km 2+530 do km 4+940”

Rozbudowa drogi powiatowej nr 3826W Orłów – Rokotów od km 2+530 do km 4+940

Zadanie dofinansowane ze środków Sektorowego Programu Wsparcia pn. „Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o.”

Kwota dofinansowania:  8 077 423,30 zł

Całkowita wartość zadania: 12 177 000,00 zł

Zakres robót obejmuje m.in.:
rozbudowa odcinka drogi o długości nawierzchni asfaltowej ok 2410 m. Droga będzie posiadać jezdnię o szerokości 6,00 m oraz pobocza gruntowe o szerokości od 1,0 do 1,5 m,
przebudowa kolidujących sieci uzbrojenia terenu: sanitarna - wodociągowa, telekomunikacyjna, elektroenergetyczna,
budowa i przebudowa zjazdów,
budowa rowów drogowych,
budowa i rozbiórka przepustów,
dostosowanie do kategorii ruchu KR3,
zwiększenie nośności do 115kN/oś,
wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

..................................................................................................

„Zakup i dostawa zestawu składającego się z ciągnika rolniczego, zamiatarki ciągnionej oraz odśnieżarko-podmiatarki czołowej”

Zakup i dostawa zestawu składającego się z ciągnika rolniczego, zamiatarki ciągnionej oraz odśnieżarko-podmiatarki czołowej”
 
Zadanie dofinansowane ze środków Sektorowego Programu Wsparcia pn. „Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o.”
 
Kwota dofinansowania: 463 095,00 zł
 
Całkowita wartość zadania: 463 095,00 zł
 
 
 
 
............................................................................................................................................................

“Remont dróg powiatowych nr 3828W na odcinku Jeżówka – Skotniki – Strugi oraz 3829W, na odcinku Szymanów – Strugi odcinek od km 2+500 do km 4+640 – obszar Alei Zabytkowej Drzew”

“Remont dróg powiatowych nr 3828W na odcinku Jeżówka – Skotniki – Strugi oraz 3829W, na odcinku Szymanów – Strugi odcinek od km 2+500 do km 4+640 – obszar Alei Zabytkowej Drzew”
 
Zadanie dofinansowane ze środków Sektorowego Programu Wsparcia pn. „Bezpieczne Drogi" Przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o.
 
Kwota dofinansowania: 3 927 912,75 zł
 
Całkowita wartość zadania: 3 927 912,75 zł
 
Zakres robót obejmuje m.in.:
 
od km 2+500,00 do km 3+980,00 ( poza strefą ochronną drzew ) – konstrukcja jezdni wg przekroju B-B

sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,

mechaniczne wykonanie koryta pod obramowanie jezdni wraz z odhumusowaniem pod pobocza,

wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,

wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,

wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy 20 cm,

odmulenie rowów.

Od km 2+500,00 do km 3+980,00 (w strefie ochronnej drzew) – konstrukcja jezdni wg przekroju B’-B’

sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,

ręczna rozbiórka istniejących warstw konstrukcyjnych pod obramowanie jezdni,

wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,

wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,

wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy około 20 cm.

Od km 3+980,00 do km 4+640 (poza strefą ochronną drzew) – konstrukcja jezdni wg przekroju C-C

sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,

mechaniczne wykonanie koryta pod obramowanie jezdni wraz z odhumusowaniem pod pobocza,

wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,

wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,

wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy 20 cm,

odmulenie rowów.

Od km 3+980 do km 4+640 (w strefie ochronnej drzew) – konstrukcja jezdni wg przekroju C’-C’

sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,

ręczna rozbiórka istniejących warstw konstrukcyjnych pod obramowanie jezdni,

wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,

wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,

wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy około 20 cm.